گہری نیند : تناؤ اور بے چینی کا علاج

Lovely Eyes

Thread Starter
⭐⭐⭐⭐⭐
Staff member
Charismatic
Expert
Writer
Popular
Emerging
Fantabulous
The Iron Lady
Joined
Apr 28, 2018
Local time
4:24 AM
Threads
323
Messages
1,257
Reaction score
1,998
Points
754
Gold Coins
2,546.01
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Promotion from ITD Star to Super Star.
Get Unlimited Tags / Banners
Promotion from VIP to ITD Star.
Promotion from Senior Member to VIP.
موجودہ دور میں ہر دوسرے شخص کو بے چینی اور تناؤ کی کیفیت کا سامنا ہے جب کہ ساتھ ہی نیند کے مسائل بھی اکثر لوگوں کا مسئلہ ہیں اور نیند سے متعلق ہی ایک حالیہ تحقیق میں یہ بات ثابت ہوئی ہےکہ گہری نیند تناؤ اور بے چینی کو کم کرتی ہے۔

2815
یونیورسٹی آف کیلیفورنیا کے محققین نے انکشاف کیا ہے کہ گہری نیند انسان کی بے چینی اور تناؤ کی کیفیت کم کرنے سے ساتھ ساتھ اسے پُرسکون رکھنے کے لیے بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

دوسری جانب ماہرین کا یہ بھی کہنا تھا کہ رات میں نہ سونے سے انسان کی بے چینی اور تناؤ کی کیفیت میں 30 فیصد اضافہ ہوجاتا ہے۔

اس تحقیق میں سائنسدانوں نے 18 بالغ افراد کے دماغ کا تجزیہ کیا جن میں سے کچھ لوگ رات کے وقت تناؤ میں مبتلا کر دینے والی ویڈیوز دیکھا کرتے تھے جب کہ کچھ لوگ رات کی بھر پور نیند لینے کے بعد ویڈیوز دیکھا کرتے تھے۔

ماہرین کو ان لوگوں میں بہت ہی نمایاں فرق نظر آیا کیونکہ جو لوگ رات کی نیند لیے بغیر ویڈیوز دیکھا کرتے تھے انہیں پورا دن بے چینی اور جذباتی مسائل کا سامنا رہتا تھا۔

یونیورسٹی میں دماغی سائنس کے مضامین کے استاد اور تحقیق کے سینئر مصنف ڈاکٹر میتھیو واکر کاکہنا تھا کہ ’ہم نے گہری نیند کا نیا فائدہ دریافت کرلیا ہے جو انسان کے تناؤ اور بے چینی کو راتوں رات کم کردیتا ہے۔‘


2816

ان کا مزید کہنا تھا کہ خاص طور پر رات کے وقت گہری نیند سونا قدرتی طور پر اضطراب یعنی پریشانی سے روکنے کی صلاحیت رکھتی ہے، اس تحقیق نے نیند اور اضطراب کے مابین مضبوط ترین ربط فراہم کیا ہے۔


2817

ماہرین نے رات میں مکمل نیند نہ لینے والے لوگوں کے لیے چند تجاویز بھی پیش کیں۔

1. رات میں سونے کا وقت اور صبح جاگنے کے وقت کو روزانہ ایک جیسا ہی رکھیں۔

2. اپنی سونے کی جگہ (کمرے) کا درجہ حرارت ٹھنڈا رکھیں، بہترین نیند کے لیے تقریباً 65 ڈگری فارن ہائیٹ جسم کے لیے بہترین ثابت ہوتا ہے۔

3. سونے سے ایک گھنٹا قبل کسی بھی قسم کے الیٹرونک ڈیوائس یعنی ٹی وی اسکرین، موبال فون اور لیپ ٹاپ کا ستعمال بند کردیں۔

4. اگر آپ کو رات کے وقت نیند نہیں آتی تو بستر سے اُٹھ کر کوئی ایسا کام کریں جو کہ دماغ کو سکون پہنچائے (جیسے کہ کتاب پڑھنا) اور اس کام کو اس وقت تک جاری رکھیں جب تک آپ کو نیند نا آجائے۔

5. دوپہر ایک بجے کے بعد کیفین کا استعمال نہ کریں۔
 

Silent Rose

Staff member
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Designer
Emerging
Incredible
Courageous
Respectable
Hypersonic
Joined
Sep 23, 2019
Local time
4:24 AM
Threads
97
Messages
3,143
Reaction score
3,772
Points
840
Age
49
Location
کراچی
Gold Coins
2,092.01
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Promotion from ITD Star to Super Star.
Promotion from VIP to ITD Star.
Promotion from Senior Member to VIP.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Promotion from Registered  to Senior Member.
بہت ہی مفید معلوماتی پوسٹ
شکریہ بہنا اشتراک کے لئے
 

Doctor

⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Charismatic
Designer
Expert
Writer
Popular
King of Alkamunia
Proud Pakistani
🏆 ZH Top Poster in a Month Award 🕖
الکمونیا میں تو ایسا نہیں ہوتا
Top Poster
ITD Developer
Top Poster Of Month
Joined
Apr 25, 2018
Local time
4:24 AM
Threads
922
Messages
14,237
Reaction score
15,468
Points
2,036
Age
47
Location
Rawalpindi
Gold Coins
4,248.01
Get Unlimited Tags / Banners
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Thread Highlight Unlimited
Change Username Style.
Top
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock    No Thanks