گہری نیند : تناؤ اور بے چینی کا علاج

Lovely Eyes

Thread Starter
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Staff member
Charismatic
Expert
Writer
Popular
Emerging
Fantabulous
The Iron Lady
Joined
Apr 28, 2018
Local time
2:51 PM
Threads
303
Messages
1,215
Reaction score
1,945
Points
803
Gold Coins
2,524.29
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
موجودہ دور میں ہر دوسرے شخص کو بے چینی اور تناؤ کی کیفیت کا سامنا ہے جب کہ ساتھ ہی نیند کے مسائل بھی اکثر لوگوں کا مسئلہ ہیں اور نیند سے متعلق ہی ایک حالیہ تحقیق میں یہ بات ثابت ہوئی ہےکہ گہری نیند تناؤ اور بے چینی کو کم کرتی ہے۔

2815
یونیورسٹی آف کیلیفورنیا کے محققین نے انکشاف کیا ہے کہ گہری نیند انسان کی بے چینی اور تناؤ کی کیفیت کم کرنے سے ساتھ ساتھ اسے پُرسکون رکھنے کے لیے بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

دوسری جانب ماہرین کا یہ بھی کہنا تھا کہ رات میں نہ سونے سے انسان کی بے چینی اور تناؤ کی کیفیت میں 30 فیصد اضافہ ہوجاتا ہے۔

اس تحقیق میں سائنسدانوں نے 18 بالغ افراد کے دماغ کا تجزیہ کیا جن میں سے کچھ لوگ رات کے وقت تناؤ میں مبتلا کر دینے والی ویڈیوز دیکھا کرتے تھے جب کہ کچھ لوگ رات کی بھر پور نیند لینے کے بعد ویڈیوز دیکھا کرتے تھے۔

ماہرین کو ان لوگوں میں بہت ہی نمایاں فرق نظر آیا کیونکہ جو لوگ رات کی نیند لیے بغیر ویڈیوز دیکھا کرتے تھے انہیں پورا دن بے چینی اور جذباتی مسائل کا سامنا رہتا تھا۔

یونیورسٹی میں دماغی سائنس کے مضامین کے استاد اور تحقیق کے سینئر مصنف ڈاکٹر میتھیو واکر کاکہنا تھا کہ ’ہم نے گہری نیند کا نیا فائدہ دریافت کرلیا ہے جو انسان کے تناؤ اور بے چینی کو راتوں رات کم کردیتا ہے۔‘


2816

ان کا مزید کہنا تھا کہ خاص طور پر رات کے وقت گہری نیند سونا قدرتی طور پر اضطراب یعنی پریشانی سے روکنے کی صلاحیت رکھتی ہے، اس تحقیق نے نیند اور اضطراب کے مابین مضبوط ترین ربط فراہم کیا ہے۔


2817

ماہرین نے رات میں مکمل نیند نہ لینے والے لوگوں کے لیے چند تجاویز بھی پیش کیں۔

1. رات میں سونے کا وقت اور صبح جاگنے کے وقت کو روزانہ ایک جیسا ہی رکھیں۔

2. اپنی سونے کی جگہ (کمرے) کا درجہ حرارت ٹھنڈا رکھیں، بہترین نیند کے لیے تقریباً 65 ڈگری فارن ہائیٹ جسم کے لیے بہترین ثابت ہوتا ہے۔

3. سونے سے ایک گھنٹا قبل کسی بھی قسم کے الیٹرونک ڈیوائس یعنی ٹی وی اسکرین، موبال فون اور لیپ ٹاپ کا ستعمال بند کردیں۔

4. اگر آپ کو رات کے وقت نیند نہیں آتی تو بستر سے اُٹھ کر کوئی ایسا کام کریں جو کہ دماغ کو سکون پہنچائے (جیسے کہ کتاب پڑھنا) اور اس کام کو اس وقت تک جاری رکھیں جب تک آپ کو نیند نا آجائے۔

5. دوپہر ایک بجے کے بعد کیفین کا استعمال نہ کریں۔
 

Silent Rose

Staff member
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Designer
Emerging
Courageous
Respectable
Hypersonic
Joined
Sep 23, 2019
Local time
2:51 PM
Threads
80
Messages
2,421
Reaction score
3,487
Points
687
Age
49
Location
کراچی
Gold Coins
975.39
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
بہت ہی مفید معلوماتی پوسٹ
شکریہ بہنا اشتراک کے لئے
 

Syed Waqas

Staff member
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Charismatic
Designer
Writer
Popular
Lazy but Talented
Be Different
Captain of My Soul
Do the Impossible
Joined
May 6, 2018
Local time
2:51 PM
Threads
132
Messages
2,681
Reaction score
3,574
Points
839
Location
Karachi
Gold Coins
2,186.44
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Permanently Change Username Color & Style.
Single Thread Highlight for 1 Week.
Change Username Style.
مفید معلومات شئیر کرنے کا شکریہ
 

Doctor

⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Charismatic
Designer
Expert
Writer
Popular
King of Alkamunia
ITD Supporter 🏆
Proud Pakistani
الکمونیا میں تو ایسا نہیں ہوتا
ITD Developer
Top Poster
Joined
Apr 25, 2018
Local time
2:51 PM
Threads
882
Messages
13,328
Reaction score
14,836
Points
1,801
Age
47
Location
Rawalpindi
Gold Coins
3,479.74
Get Unlimited Tags / Banners
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Thread Highlight Unlimited
Change Username Style.
Top
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock    No Thanks