نیند کے حوالے سے پائی جانے والی چند غلط فہمیاں

Lovely Eyes

Thread Starter
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Staff member
Charismatic
Expert
Writer
Popular
Emerging
Fantabulous
The Iron Lady
Joined
Apr 28, 2018
Local time
5:54 AM
Threads
302
Messages
1,214
Reaction score
1,939
Points
803
Gold Coins
2,519.66
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
کیا انسان، کیا جانور یہاں تک کہ نباتات کے لیے بھی 'نیند' کو بنیادی ضرورت مانا جاتا ہے اور اسی 'نیند' کے حوالے سے لوگوں کے ذہنوں میں بہت سے وہم اور غلط تصورات بھی ہیں جن پر عمل کر کے صحت کے خرابی کے ساتھ ساتھ مزاج کی برہمی بھی شروع ہو جاتی ہے۔

1541

سائنسدانوں کا ماننا ہے کہ نیند سے جڑے مسائل انسانی زندگی کم کرنے کا سبب بھی بن سکتے ہیں۔

نیویارک یونیورسٹی کی ایک ٹیم نے انٹرنیٹ پر 'اچھی نیند' سے متعلق کیے گئے دعووں کو سائنسی شواہد پر جانچا اور بعد ازاں یہ تحقیق سلِیپ ہیلتھ جرنل میں بھی شائع ہوئی۔

ٹیم کا کہنا ہے کہ نیند سے متعلق وہمات کی تردید سے لوگوں کی جسمانی اور ذہنی صحت بہتر ہونے میں مدد ملے گی۔

پہلی غلط فہمی : '5 گھنٹوں سے کم کی نیند سے بھی گزارا کیا جا سکتا ہے'

یہ سمجھنا کہ 5 گھنٹے سے کم کی نیند سے صحت پر منفی اثرات نہیں ہوتے غلط ہے۔

سابق برطانوی وزیراعظم مارگریٹ تھیچر اپنی رات کی چار گھنٹے کی نیند کے حوالے سے مشہور تھیں۔ جرمنی کی چانسلر انجیلا مرکل بھی کچھ ایسا ہی دعویٰ کرتی ہیں۔

عام لوگ بھی اسی طرح کے دعوے کرتے نظر آتے ہیں تاکہ وہ بستر سے وقت بچا کر اپنے دیگر کاموں کو وقت دے سکیں۔

تاہم سائنسدانوں نے اس وہم کی تردید کی ہے، ان کے مطابق 5 گھنٹوں سے کم کی نیند صحت کے لیے نقصان دہ ثابت ہوتی ہے۔

تحقیق کرنے والی ٹیم میں شامل ڈاکٹر ربیکا روبنسز کا کہنا ہے کہ مسلسل5 گھنٹوں یا اس سے کم کی نیند صحت پر برے اثرات مرتب کرتی ہے۔ان اثرات میں دل کی بیماریاں جیسے ہارٹ اٹیک اور فالج کا حملہ شامل ہوسکتے ہیں اور ان کی وجہ سے طبعی عمر میں کمی بھی ہوسکتی ہے۔

انھوں نے رات کو کم سے کم 7 یا 8 گھنٹوں کی نیند لینے کی تجویز دی ہے۔

1542
دوسری غلط فہمی : 'سونے سے قبل ٹی وی دیکھنا سکون آور ہوتا ہے'

سونے سے قبل ٹی وی دیکھنے سے دماغ کو سکون ملنے کے دعوے بھی غلط ہیں۔ڈاکٹر روبنسز کا کہنا ہے کہ عموماً ہم سونے سے قبل ٹی وی پر خبریں یا ان سے متعلق تجزیے ہی دیکھتے ہیں۔اس سے نیند میں خلل پیدا ہوتا ہے یا اس کا نتیجہ ایک بے سکون نیند کی صورت میں نکل سکتا ہے۔

ٹی وی اور دیگر جدید آلات کا ایک بڑا تکنیکی مسئلہ یہ ہے کہ ان سے نیلی روشنی کا انعکاس ہوتا ہے جس کی وجہ سے جسم میں 'سلیپ ہارمون میلاٹونن' کی پروڈکشن تاخیر سے شروع ہوتی ہے۔

تیسری غلط فہمی : 'اگر آپ سونے کی کوشش کر رہے ہیں تو بستر میں لیٹے رہیں'

اکثر لوگ سونے کی کوشش میں خود کو تھکا لیتے ہیں اور نیند سے پھر بھی دور رہتے ہیں۔تو پھر کرنا کیا چاہیے،سائنسدانوں کا جواب ہے کہ زبردستی سونے کی کوشش ترک کر دیں۔

ڈاکٹر روبنسز کا کہنا ہے ایک صحت مند شخص کو بھی سونے کے لیے کم از کم 15 منٹ درکار ہوتے ہیں لیکن اس سے بھی زائد وقت ہونے کی صورت میں بستر سے نکل آئیں اور خالی ذہن کے ساتھ کچھ ایسا کریں جس سے دماغ نیند کے مدعے سے ہٹ جائے۔

چوتھی غلط فہمی : 'الارم میں تاخیری حربوں سے نیند پوری ہوجاتی ہے'

1543
الارم لگا کر پھر اس پر اسنوز کے بٹن دبا دبا کر بستر پر مزید لیٹے رہنے کے تاخیری حربے کون نہیں آزماتا۔لیکن کیا ان کچھ زائد منٹوں سے کوئی فرق پڑتا ہے؟

تحقیق کرنے والی ٹیم کا کہنا ہے کہ جیسے ہی الارم بند ہو بغیر کسی تاخیر کے آپ بستر سے اٹھنے کی کوشش کریں۔

ڈاکٹر روبنسز کا کہنا ہے کہ اسنوز کا بٹن دبا دینے کے بعد بے شک آپ کچھ دیر نیند کے لمحے حاصل کر لیتے ہیں لیکن یہ نیند بہت ہلکی اور بے آرام کر دینے والی ہوتی ہے۔

ان کی تجویز ہے کہ اسنوز کا بٹن دبانے کی بجائے اٹھ کر کمرے کے پردے پیچھے کر دیں اور دن کی روشنی کے سامنے کھڑے ہوجائیں، کوشش کریں کہ تازہ ہوا میں سانس لے سکیں۔ آپ فوری طور پر خود کو تازہ دم محسوس کریں گے۔

پانچویں غلط فہمی : 'نیند کے دوران لیے جانے والے خراٹے ہمیشہ بے ضرر ہوتے ہیں'

خراٹے لینا بے ضرر ہو سکتا ہے لیکن ہمیشہ نہیں، یہ نیند کے ایک مسئلے 'اپنوئیا' کی نشانی بھی ہوسکتی ہے۔اس سے نیند کے دوران سانس لینے میں دشواری کا سامنا ہو سکتا ہے۔

اس مسئلے میں مبتلا لوگ بلند فشار خون، دل کی دھڑکن میں بے ترتیبی یا ہارٹ اٹیک کا شکار ہو سکتے ہیں۔

ڈاکٹر روبنسز کا کہنا ہے کہ رات کی نیند جسمانی ، ذہنی صحت اور مزاج کو بہتر رکھنے کے لیے بہت اہمیت کی حامل ہے لہٰذا رات کے وقت کم سے کم 8 گھنٹے کی پرسکون نیند لینے کی کوشش کرنی چاہیے۔
 

Doctor

⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Charismatic
Designer
Expert
Writer
Popular
King of Alkamunia
ITD Supporter 🏆
Proud Pakistani
الکمونیا میں تو ایسا نہیں ہوتا
ITD Developer
Top Poster
Joined
Apr 25, 2018
Local time
5:54 AM
Threads
851
Messages
12,444
Reaction score
14,336
Points
1,801
Age
47
Location
Rawalpindi
Gold Coins
3,448.33
Get Unlimited Tags / Banners
Permanently Change Username Color & Style.
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Thread Highlight Unlimited
Change Username Style.
ویسے یہ پہلی والی غلط فہمی تو مجھ میں بھی پائی جاتی ہے
:unsure:
 

PakArt UrduLover

in memoriam 1961-2020، May his soul rest in peace
Charismatic
Designer
Expert
Writer
Popular
ITD Observer
ITD Solo Person
ITD Fan Fictionest
ITD Well Wishir
ITD Intrinsic Person
Persistent Person
ITD Supporter
Top Threads Starter
Joined
May 9, 2018
Local time
12:54 AM
Threads
1,354
Messages
7,659
Reaction score
6,964
Points
1,508
Location
Manchester U.K
Gold Coins
115.52
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Get Unlimited Tags / Banners
Thread Highlight Unlimited
Thread Highlight Unlimited
Top
AdBlock Detected

We get it, advertisements are annoying!

Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks useful features of our website. For the best site experience please disable your AdBlocker.

I've Disabled AdBlock    No Thanks